تابش: اجرای پروژه های عمرانی در سطح روستاها یکی از مظاهر اجرای عدالت است

یزدفردا "نماینده مردم اردکان استقرار عدالت در جامعه را شاه بیت حکومت حضرت علی(ع) و خدمت خالصانه به مردم را سیره و برنامه آنحضرت و اولیا ا.. دانست و از خداوند خواست تا به همه مسئولان توفیق ره پویی از آن امام همام را نصیب گرداند.
محمدرضا تابش در مراسم افتتاح طرحهای آبرسانی به روستاهای عقدا و چاه افضل که با حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استان ،فرماندار و مسئولان شهرستان برگزار شد با بیان این مطلب افزود: اجرای چنین پروژه هایی در مناطق محروم یکی از مظاهر اجرای عدالت است که مردم می توانند از مواهب آن بهره مند شوند و قطعا انجام چنین کارهایی در تحقق بخشیدن به عدالت موثرتر و ماندگارتر است تا توزیع پول بین مردم.
نماینده مردم اردکان ادامه داد: برای اجرای این طرحها مجموعا دومیلیارد تومان تخصیص یافته که بیش از هشت روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.
تابش با اشاره به پیگیریهای مستمر جهت آبرسانی و گازرسانی به روستاهای شهرستان اردکان، گاز رسانی و آبرسانی روستای سروسفلی و گازرسانی به فخرآباد در عقدا را مورد اشاره قرار داد و گفت: هرچند با توجه به بعد مسافت هزینه هاس سنگینی برای این پروژه ها متصور است ولی به لطف خدا این مهم نیز با همت مسئولان اجرایی به سرانجام خواهد رسید.
نماینده مردم اردکان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درآمدهای مناسبی که از منابع مختلف از جمله عوارض آلایندگی و خارج از حریم نصیب دهیاریها گردیده پیشنهاد کرد تا فرمانداری تلاش خود را جهت کسب مجوزهای لازم برای سرمایه گذاری تولیدی این وجوه بکار گیرد تا ضمن ایجاد اشتغال ،بتوانند درامدهای ثابتی را برای انجام امور عمرانی در روستاها دراختیار داشته باشند.
شایان ذکر است با پیگیریهای نماینده مردم اردکان مبلغ پنج میلیارد ریال در سالجاری جهت آبرسانی و اصلاح شبکه آب روستاهای این شهرستان اختصاص یافته است.

یزدفردا





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا